Alla inlägg den 22 januari 2010

Av GladaKatarina - 22 januari 2010 20:00

Inte mys och gos! *ryyys* (Sådana erbjudanden får inte mig på fall, Mein Gott! OK, kan även ha varit andra orsaker...)


Årets första maräng, frågade Kvastis. Ja... semlan skall väl inte ha ensamrätt? Marängen är väl nog så minnesvärd! ;-)


Flytta till Ystad, Skånepågen???? Jag som vill västerut... sydvästerut. *London-abstinens*


Och bara för att det är fredag: *RAWRMITAGE*


 

Sir Guy of Gisborne skulle minsann inte försöka med mys och gos.

Han skulle gruffa med mörk röst: "Drick upp ditt rödvin och..."

Ooops, tyst nu, otacksamma Gladan! ;-)

Av GladaKatarina - 22 januari 2010 07:21

Sitter stilla på spåret strax innan Oxie på grund av att de gamla pågatågen har tekniska problem. Förra veckan satt jag och ett gäng Ystadsresenärer på rätt tåg, men fel tåg körde till Ystad från fel perrong. Gamla tåg och spårbygge på Malmö C, det blir inte så bra. Hur skall det sluta?


Minns mitt gamla löfte till mig själv om att inte bo i Malmö när de byggde Citytunneln. Jag är inte alltid så snäll emot mig själv. Det blir en halvtimmes försening idag. Det drabbar mig själv värst av alla, för det blir en del att reda upp vid ankomsten till jobbet. Stress! Ja ja... *suck*


Annars är det härligt med fredagar! :-) Många verkar vara i ide nu, själv gläds jag åt att det blir ljusare för varenda dag!

Det blir en väldigt kraftig försening idag...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards