Alla inlägg den 23 januari 2010

Av GladaKatarina - 23 januari 2010 16:55


http://www.slutet.se/


Här slutar Internet...


(Om ni tycker att jag plötsligt bloggar mer så skyller jag allt på den ökade mängden dagsljus.)

Av GladaKatarina - 23 januari 2010 14:11

Tangenterna på min laptop motspänstar sig. (Att motspänsta: populärt hitte-på-verb i bekantskapskretsen.) Märker dagligen att jag skriver inlägg som fullständigt saknar bokstäverna e och l. Viktiga bokstäver, r hur? ELLEr hur, skall det vara. De bråkar inte alltid, emellanåt uppför de sig som väluppfostrade gullungar som gör vad man ber dem om. Tills man slår en blick på det man skrivit och inser att det ser helgalet ut.


För övrigt är jag ytterst missnöjd med Bloggplatsens envishet att alltid tvinga på oss katergorin "Allmänt". Här has ingenting allmänt. ;-) Innan Bloggplatsens stora make-over, hade jag tagit bort kategorin allmänt hos mig. Nu GÅR det inte och alla inlägg har automatiskt ett kryss i rutan allmänt!  


Dumt!!


Fast det är bra att man kan ha flera kategorier, det är det.

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards