Alla inlägg den 20 januari 2010

Av GladaKatarina - 20 januari 2010 21:43

Idag har jag ränt omkring. Jag rände genast upp ur sängen när klockan ringde 05.00, ingen mening att dra ut på plågan. Rände in i duschen, ut igen, till bussen i snön och till jobbet.


Ingen lång dag idag, så på eftermiddagen rände jag ner till sta'n (Ystad) för att träffa fröken Höna på Wallanders favoritfik - årets första semla är uppäten. Därefter rände jag till gågatan för att möta Österlenväninnan på ett annat kafé. Årets första maräng är äten. Sedan var jag mätt och sedan rände vi på stan.


Därefter rände jag norrut inom Världsmetropolen Ystad för att deltaga i terminens inledningsmöte för cirkelledare med fokus på ledarskap och konflikter. Det var givande, men bästa sättet att lösa en konflikt är att samarbeta från början, låta alla prata och därmed undvika att konflikter uppkommer och eskalerar. Alla kan ju inte ränna sitt eget race hela tiden. Eller vad tycker ni?

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards