Alla inlägg den 7 januari 2009

Av GladaKatarina - 7 januari 2009 15:02


Har visst gått och blivit nominerad till en annan sak. 8-) Denna gång på Enbart Blogg. Kul detta, med bloggar som ger ömsesidig uppskattning. Det är, som Titti säger, ett utmärkt sätt att få bloggvänner. Uppskattning är nyttigt och positivt för oss alla! :-D Tack, Titti! 


Vi bloggar alla av olika skäl och jag vill väl inte påstå att jag är kräsen när det gäller bloggvänner. Men andra skulle säkert säga att jag är det. ;-) Snarast för att tiden är begränsad mer än något annat.


Hur det än går med eventuell röstning är inte det viktiga. Som Lena Nyman sade i Hasse Telemar-sketchen: det var roligt att få komma fram! :-) Skall bli ännu roligare att få nominera själv i framtiden! ;-)


Här nere ser ni hur nomineringen ser ut:

*****


090107 Enbart Nominerade Januari

Enbart nominerade bloggar januari 2009.
Varje månad kommer jag att ge er möjlighet att nominera kvalitativa bloggar till månadens blogg. Den första halvan av månaden är nomineringstid och den andra halvan röstningstid. I detta fall från den 19 till 31 januari. Nominering görs här!

Hittills har nedanstående bloggar nominerats. Jag ser med tacksamhet att var och en som nominerar eller blir nominerad länkar till detta inlägg.

Anne   
Annika    
Cecillia     
Fru Sörmlind    
GladaKatarina   
Häxmamman  
Ludvig Sörmlind     

 
Peter PC Carlsson

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards