Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Lösenordsinlägg

Av GladaKatarina - 24 maj 2010 16:56

Det kan bli aktuellt med ett lösenordsskyddat inlägg här ganska snart. Låt mig veta om ni är intresserade i så fall! Men...


Om jag inte har din e-postadress, kan jag lämna det i en kommentar i din blogg. Då vore det bra om inställningen på meddelandet var att du måste godkänna kommentaren först. Inte alla har det, vilket bara är trevligt. Om du vill kan du lämna din e-postadress i en kommentar hos mig, jag kontrollerar alla kommentarer innan och publicerar ingenting som är av privat natur.  


Om jag får kommentar med önskemål om lösenord av någon jag inte känner här igenom bloggen eller som på annat sätt inte är lämplig, då kommer det ingen information av lösenord.


Tack för visat intresse, välkommen åter för vidare information. ;-)

 
 
Sanna

Sanna

26 maj 2010 14:02

Varför kan du inte bara spärra för kommentarer så kan du ju radera de du inte vill ha?
Du skriver ju inget hemligt eller farligt för någon att läsa här men det kanske är det du vill...*gnider händerna* ha ha.

Hoppas du blir kvar och bara bloggar som vanligt tycker jag!
Kramen

http://sancha.bloggplatsen.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

26 maj 2010 21:20

Kommer absolut att blogga som vanligt, Sanna. Men vissa, enstaka saker får man blogga lite mer privat om. ;-) Kommentera igen med kontaktinfo om du är intresserad. Det är inte så märkvärdigt, så jag är inte ute efter att piska upp stämningen. :-D

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Kloktoken

Kloktoken

28 maj 2010 22:02

Du har min mailadress och skulle bara VÅGA att stänga mig ute ;-)

http://klokskaperochtokerier.blogspot.com

 
AnnE.

AnnE.

3 juni 2010 13:43

Du gör helt rätt. Har själv lösenordsskyddat vissa, ibland hela bloggen och DU utestängs inte. Jag brukar spontant skicka till några som "mer troget" besöker mig. Om du vill ha mitt lösenord (har bytt nyligen) kan du ju maila mig. Lösenordsskyddar ju inte för DIG.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

14 juni 2010 00:42

apselut bruden....!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards