Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal.


   


Läs mer här, på Katarina flyger och far!


Idag går färden till kommande lägenheten i Svedala, två goda vänner som ska städa och måla möter mig där. Mycket att göra! Så fort slutstädningen är gjord kan stora rummet bli ommålat och tapetserat med fondtapet och jag kan pö om pö flytta in saker i köket. Det behöver jag! Min lilla lägenhet är så full att jag inte har plats att packa mer!


Jag fyndade tapet på Bolagret! Jag såg en fondvägg med guldtapet i en tidning och blev förälskad! Jag hade sedan turen att få tag i fyra rullar guldtapet till halva priset, de skulle sluta sälja den. :-) Så här ser den ut:



Min fina fondvägg... Längtar!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards