Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Lite glimtar från Paradiset

Av GladaKatarina - 1 september 2009 16:14


Grönska, hästar som nosar och springer, potatisplockning, kaprifol- och luktärtsbukett, svamprensning med Härskarinnans flinka fingrar, nässelfjäril.


Det blir lite gammal Svensk Journalfilm över det hela. ;-)


Tillägg: Tar filmklippen med min lille Canonerskamera (Canon) och sätter ihop dem i Windows Movie Maker, som medföljer i Windows Vista, kanske även i andra versioner. Det är kul! :-)


 
 
Elisabeth

Elisabeth

1 september 2009 16:21

Vilken mysig och vacker video. Hur har du fått till det så här då? Jättefint gjort.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cineline

1 september 2009 17:01

Åh, vilken härlig födelsedag du verkar ha haft i Paradiset! :-) Jättefin film. Musiken passar ju perfekt!

 
Ingen bild

Cineline

1 september 2009 17:05

Apropå musik; A älskar musiken till Zoo-filmen. Vad är det för något?

 
Ingen bild

GladaKatarina

1 september 2009 17:11

Cineline: ELO - Jungle! Jag mailar över den! :-)

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

1 september 2009 22:16

Vilka härligt SOMRIGA filmsnuttar!
Önskar dig en fortsatt skön ledighet!
Kramen!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingvar

1 september 2009 23:56

Du gav mig en idé, tack! Ska dock försöka komma ihåg att det är jobbedag imorgon (för mig).

 
Ingen bild

Skånepågen

2 september 2009 07:42

Du är duktig du gladan. Mysigt.

Det slog mig med musiken ! Prins Vilhelm gjorde än film om Sverige på sin tid. Undrar om inte han valde samma musik.

 
Berith

Berith

2 september 2009 07:50

Vilken mysig "journalfilm" =))
Ha en bra dag!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

2 september 2009 18:02

Vad kul att se, och vad fiiiint! Vilket härligt ställe!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

2 september 2009 19:37

Ryser av skön musik och härliga sommarbilder med div liv och rörelse!
Härligt!

http://sancha

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

2 september 2009 21:21

Åååh sommar*suckar* Vilken mysig film G-K

http://mofs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Skapa flashcards