Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Det är tur att jag bloggar (VM)

Av GladaKatarina - 17 augusti 2009 10:41


Nu vet jag vem Bolt är. Inte Disney-Bolt utan den andre. Har absolut noll koll på sport och ingen TV. Tack, bloggvänner! :-)


 
 
Sanna

Sanna

17 augusti 2009 11:10

Sällar mig till ledet av de okunnigas skara!

http://sancha

 
Elisabeth

Elisabeth

17 augusti 2009 11:57

Det går inte att ha koll på allt. Men jag känner till Bolt LITE och hans rekord nu, 9.58 är det väl.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

17 augusti 2009 16:04

Nog för att vi har tv , men hade ingen aning om vem Bolt var förän igår...ingen av oss är idrottintreserad...tur att man har en svärfar som har koll ;))

Ha en trelig afton och en mysig kväll !
kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

17 augusti 2009 17:31

Har du ingen TV?! Men vad gör du då om det visas en Jane Austen film där Richard A har huvudrollen som kärlekskrank adonis? Men jag skulle också klara mig utan TV, särskilt när det finns så mycket bra böcker. Tips: återigen Maria Ernestam och Kleopatras kam

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
anna

anna

17 augusti 2009 18:36

samma här, hade inte en susning innan alla började kommentera denna bolt!

http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

 
Alex

Alex

17 augusti 2009 19:34

Hallå Hallå faster K! Hur är läget? Hur många blir vi den 29:e? Ser fram emot vår träff! :o)

/Alex

http://mickeyboy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

GladaKatarina

17 augusti 2009 20:53

Alex: ett tiotal, vissa faller ifrån men vissa kan komma trots att de först inte trodde det. :-}

Ann-Louise: Har garanterat sett den innan den når svensk TV. ;-) Mwahahaha...

 
Zockans Husse, förstås!

Zockans Husse, förstås!

17 augusti 2009 23:12

Konstigt, det var en bild på honom i min tidning, med hans namn skrivet undertill i rubriken. Men det är kanske för att jag Lundaeditionen, du har väl Malmö-ditot?!

http://zockan.blogspot.com

 
Ingen bild

Skånepågen

18 augusti 2009 08:15

Så synd, då är det ingen ide att jag frågar dig om gårdagens tävlingar.
Missade hela dagen :-( för massa mötens skull. Men det gick säkert bra för atleterna utan mig :-).

 
Ingen bild

Cineline

18 augusti 2009 20:26

Nu är vi uppkopplade igen efter en tids abstinens! :-) Vi kommer såklart också den 29:e! Kram på dig!

 
Kvasthilda

Kvasthilda

19 augusti 2009 11:20

Bolt är det enda som intresserar mig. Nästan :-)
Nej, friidrotten är ungefär den enda idrott jag kan drista mig till att se. Allt annat upplevs meddelst onda öron pga gap o skrik, aka maken tittar på hockey eller nåt annat.

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Skapa flashcards