Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Hungrig...

Av GladaKatarina - 24 juni 2009 11:12


...och ruggigt sugen på pizza. Snart lunch!!


 
 
Ingen bild

Cineline

24 juni 2009 11:53

Åh, nej!!! :-( Vill ha!! *glömmer att jag är mitt i dieten*...

 
Elisabeth

Elisabeth

24 juni 2009 13:07

Älskar pizza och går och köper ibland eller då och då. En favorit är curry chicken med bl.a ananas. Seafood är gott också, men visst, det finns en del andra också. Smaklig måltid, eller hoppas att lunchen blev god om du har ätit nu.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Anglinder, förstås!

Anglinder, förstås!

24 juni 2009 13:29

Även om jag egentligen är hungrig nu, blir jag definitivt inte hungrig av den bild. Kanske för att jag äter pizza högst en gång i kvartalet, och för att det helt enkelt är för tidigt.

Men, smaklig måltid!

http://Vill definitivt inte göra reklam för den!

 
lastbilstanten

lastbilstanten

24 juni 2009 19:41

VARFÖR ser smält ost så gott ut?... och då ser det ju ändå inte SÅ himla aptitretande ut... Did that make any sense?? Jaja, jag vet vad jag menar i alla fall ;-)...

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

24 juni 2009 19:44

Åhhhh vad gott det ser ut! (snålvattnet rinner)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

24 juni 2009 21:25

Vi åt faktiskt pizza till kvällen och det beror inte på mig utan på mannen som kom hem med kartongerna. Fast det var gott och passade bra eftersom vi hade en hel del utomhus jobb. Då slapp man disken...hehe!

http://sancha

 
Ingen bild

Pågen du vet

24 juni 2009 22:51

Det kan man äta nån gång, lunch eller middag.
Själv har jag tyvärr ätit för många Hamburgermål de senaste veckorna. Så nu blir det uppehåll med detta till tidigast Augusti :-).

 
Mita

Mita

25 juni 2009 22:31

Gahhhh vill ha en pizza NU...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
oskar

oskar

25 juni 2009 23:20

Tjenare! En liten pizza slice hade kanske inte varit fel nu. men men det kommer väl tid för det också. Fredriksdal där har jag varit. Har ännu inte lärt mig alla namnen här i Helsingborg. Men jag har hört mycket om Fredriksdal. Shit vad hungrig jag är nu efter pizza bilden. Vi hörs Katarina.

mvh
oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards