Alla inlägg den 5 januari 2009

Av GladaKatarina - 5 januari 2009 17:23


...nu kan man till och med åka skridskor på dammarna. Det var minst tre år sedan sist! Kom hem till min lilla lägenhet igår efter nästan två veckor. Under min frånvaro hade planerad ommålning av badrumstaket blivit gjord. Utmärkt! Ny fläkt, blandare och toasits fick jag också! :-)


Men... Jag hade vridit ner värmen och de hade varit tvungna till att vädra. Tjena! Det var kkkkkaaaaallt! Kröp till sist ner under två täcken och tjockt överkast! Då började det bli uthärdligt!


Kom ut i morse. Jättekallt. Buss, tåg: jättekallt! Jobbet...? Tack och lov! Inte utkylt! :-) :-) :-) Sedan har vi fått allt mer fason på diverse saker, datorstrul skall väl fixa sig och en mängd människor som fått ont under julen mår nu väsentligt bättre. Solnedgången var anlöst vacker. Kallt blir det, även inatt! Men nu är nog lägenheten varm och go' igen...


Av GladaKatarina - 5 januari 2009 13:46


...med iskyla utomhus och datatrul inne. *suck* Vad hände med julefriden?


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards